Kassa systemen

Laat het kassa systeem voor je werken en benut je tijd optimaal. Wij bieden het complete plaatje aan.

Hoe kunnen wij het jou makkelijker maken?

Blijf innoveren met de laatste (kassa) software ontwikkeling. 

Laat het systeem voor je werken! De juiste kassa software is bedoeld om alles beter, sneller en overzichtelijker te maken.  Software bevindt zich binnen een continue bewegende markt. Wij blijven innoveren, versnellen, automatiseren en versimpelen. Zo blijft ons product ook in de toekomst altijd Uptodate.

Software ontwikkeling

Onze eigen software

Compleet POS (point of sale) systeem
We hebben een compleet nieuw product op de markt gezet dat allesomvattend is als het gaat om een POS-systeem. Wij hebben met verschillende andere systemen gewerkt. Maar ons systeem is meer dan alleen een POS-station. Het POS- systeem is ontworpen en geschreven door ons eigen team aan specialisten. Wij zien onze backoffice als een ‘Spin in het Web’. Alles valt te verbinden met behulp van deze tussenlaag.

Of het nu gaat om ERP, CRM, social media of API’s: alles heeft een eigen connector om met ons systeem data uit te wisselen. De software is te besturen vanaf de eigen hardware desktop, tablet of smartphone. Ook is de software beschikbaar voor Android, IoS, OSX, Windows en Linux. Natuurlijk is deze volledig responsive. Tevens is de software offline beschikbaar en dit is een heel sterk punt! Tegenwoordig gaat iedereen ervan uit dat het internet of eigen netwerk altijd beschikbaar is. Wanneer dit niet het geval is blijft onze software gewoon doordraaien!   

 

POS functies

  • Retail
  • Horeca
  • QR Scan / Horeca Shop
  • Entree
  • Smart Kiosk
  • Webshop
  • Smart Mail Builder
  • Scanning device
  • Online ticketing
  • Narrowcasting
  • Cashfree betaal systeem
  • Reporting / BI-Tool

Ons totaal POS oplossing

Software met een intelligente rapportageomgeving die standaard wordt meegeleverd

Functies / API Software Koppelingen

In ons complete POS-systeem zijn alle bovenstaande functies te verkrijgen. Alles is te beheren vanuit één backoffice. Of het nu gaat om een direct verkoop voor horeca & shops of om het aanbieden van een online ticket of abonnement: alles is beschikbaar in één systeem. De software is snel, innovatief en geschreven vanuit het oogpunt van de eindgebruiker. Ook is er rekening gehouden met gebruiksgemak. Wil je een complete demo? Neem gerust contact met ons op en wij laten deze graag aan je zien.

Meten is weten!

Intelligente raportage omgeving standaard mee geleverd

Daarnaast hebben een compleet geïntegreerde rapportageomgeving/BI Tool en deze is volledig te koppelen aan je eigen software. Deze wordt standaard met de POS software meegeleverd. 

Kijk op de pagina Business Intelligence voor meer informatie hierover:

 

Wat wij bieden

Software met een intelligente rapportage omgeving die standaard wordt mee geleverd

Een POS systeem wat het beste haalt uit verschillende werelden. Gemaakt met de nieuwste technieken en altijd op de toekomst voorbereid. Wat te draaien is op eigen hardware en software. Installatie op een nieuw device is volledig zelf te doen, zeer simpel en binnen enkele minuten actief om mee te werken. Koppel zelf naar wens het aantal kassa’s, scanners en of andere hardware in jouw eigen back-office. Je betaalt alleen voor de hardware die je die maand gebruikt. Hardware die je niet gebruikt wordt ook niet in rekening gebracht (Pay per use). De backoffice is de ‘spin in het web’ alles is daar aan te koppelen via onze eigen API’s.

We maken gebruik van de nieuwste technieken waardoor de systemen zo gebruiksvriendelijk mogelijk zijn. Een aanpassing in de back-office wordt real-time op de POS systemen doorgevoerd. Is de wifi tijdelijk niet beschikbaar? Geen probleem, het systeem blijft doordraaien!

Als jij een goede toevoeging hebt voor de bestaande software maken we deze graag op maat voor jou. Deze toevoeging wordt vervolgens standaard voor de nieuwe release van alle UptodateIT klanten. Zo blijven we samen met elkaar innoveren!

Werkwijze

 Wij werken graag voor jou en met jou. Wij zijn inzetbaar voor een specifiek vraagstuk. Wij nemen zelfs, indien gewenst, het gehele projectmanagement voor onze rekening. Globaal gezien ziet ons traject er als volgt uit:

Kennismaking

Onder het genot van een kopje koffie nemen we samen de mogelijkheden door. Deze mogelijkheden kunnen bestaan uit een los onderdeel uit het gehele traject, maar je kan ook kiezen voor het volledig overdragen van je projectmanagement.

Analyse

We beginnen met het zorgvuldig in kaart brengen van jouw huidige situatie. We kijken samen naar waar zich de knelpunten bevinden en die kunnen wij wegnemen. Ook kijken we naar welke systemen wij efficiënter voor jou kunnen maken.

Plan van aanpak

Aan de hand van de analyse maken wij een zorgvuldige planning. We kijken naar wat er gedaan moet worden en binnen welk tijdschema. Uiteraard zorgen wij ervoor dat onze planning parallel loopt aan jouw planning. En je nooit downtime ondervindt.

Ontwikkeling

Tijdens het gehele ontwikkelingstraject blijven wij continu meten. Waar nodig ontwikkelen wij maatwerk systemen. Daardoor komen we tot een optimaal resultaat. Pas als alles 100% naar wens is, gaan wij over naar livegang van jouw systeem. 

w

Evaluatie

Gefeliciteerd, jouw systeem is nu geoptimaliseerd! Het is meer rendabel en gaat je een hoop tijd besparen. Samen evalueren wij tot slot het gehele traject om er zeker van te zijn dat alles volledig naar wens is.

Neem nu contact op!

Benieuwd hoe wij jou tijd en kosten kunnen besparen? Neem nu vrijblijvend contact met ons op en we kijken samen naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf.

IT

Uptodate-IT

Uptodate-IT, jouw partner voor:
IT-development, IT-consultancy en IT-management. Hoe kunnen we het jou makkelijker maken?

Sitemap

Contactgegevens

Posthoornweg 26
7781 PJ De Krim
The Netherlands

E: info (@) uptodate-it.nl
T: +31 (0)6 55 75 51 62

Social Media

Blijf op de hoogte en volg ons via: